Hieronder vind je alle informatie over hoe je ons kan contacteren, al naargelang je vraag of probleem.
Hier kan je terecht voor al jouw vragen over je huidige bestelling.
Openingsuren:
Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen
T +32 2 333 88 88
F +32 2 333 88 89
Hier kan je terecht voor offertes, prijzen, vragen in verband met de website, aanpassing van jouw klantgegevens, algemene vragen over producten,...
Openingsuren:
Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen
T +32 2 333 88 88
Email: salessupport@solucious.be
Edingensesteenweg 196
1500 Halle
BTW BE 0448 692 207
BE11 4538 2468 0148
BIC KREDBEBB
BE15 2930250429 30
BIC GEBABEBB
De bestelhistoriek vind je op 2 plaatsen terug:
1. In de hoofdnavigatie
Hier vind je alle producten uit je bestelhistoriek, en je kan erdoor browsen zoals door het volledige assortiment. Producten die niet meer in het assortiment zitten worden hier niet getoond.
2. Bij je Lijstjes
De bestelhistoriek wordt nu ook als een lijst weergegeven. Log in, en selecteer 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. De bestelhistoriek staat in het derde tabblad.
Hier zie je dan alle producten uit je bestelhistoriek onder elkaar opgelijst. Handig om snel te bestellen.
Je kan zelf via de website producten toevoegen uit een reeds geplaatste bestelling.
Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling.
Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen', klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Klik hier voor meer info.
Je kan zelf via de website producten toevoegen uit een reeds geplaatste bestelling.
Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling.
Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen', klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Klik hier voor meer info.