Onze contactgegevens

Hieronder vind je alle informatie over hoe je ons kan contacteren, al naargelang je vraag of probleem.

Service Center

Hier kan je terecht voor al jouw vragen over je huidige bestelling.

Openingsuren:

Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen

T +32 2 333 88 88
F +32 2 333 88 89

Email: info@solucious.be

Algemene klantendienst

Hier kan je terecht voor offertes, prijzen, vragen in verband met de website, aanpassing van jouw klantgegevens, algemene vragen over producten,...

Openingsuren:

Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen

T +32 2 333 88 88

Email: salessupport@solucious.be

NV Solucious

Edingensesteenweg 196
1500 Halle

BTW BE 0448 692 207

BE15 2930 2504 2930
BIC GEBABEBB


Vraag & Antwoord

Waar kan ik mijn bestelhistoriek terugvinden? Nieuw

Je bestelhistoriek bevat alle producten die je de laatste 18 maanden kocht. Je vindt deze bestelhistoriek op 2 plaatsen terug als je ingelogd bent:

  1. In de hoofdnavigatie onder 'Eerder besteld'
    Net zoals in het volledige assortiment kun je er eenvoudig door browsen. Producten die we niet meer aanbieden, krijg je ook niet meer te zien.
  2. In de hoofdnavigatie onder 'Mijn lijstjes'
    Je krijgt alle producten uit je bestelhistoriek in de vorm van een lijst te zien in het derde tabblad. Zo bestel je je favoriete producten nóg sneller.
Hoe kan ik de producten vinden die ik zoek? Nieuw
  • - Navigeren doorheen het assortiment: Klik op 'Assortiment' en selecteer telkens de categorie van jouw keuze om de gewenste producten te vinden.
  • - Via bestelhistoriek: Log in en jouw "Historiek" verschijnt in de hoofdnavigatie. Daaronder zie je alle producten die in de laatste 18 maanden werden besteld. Die kun je gemakkelijk toevoegen aan het winkelmandje.
  • - Via de zoekfunctie: Vul bovenaan de site een zoekterm in, en de best passende producten komen tevoorschijn.
  • - Via reeds geplaatste bestellingen: Log in en ga naar 'Mijn bestellingen'. Daar kun je de lopende en geleverde bestellingen weer bekijken en de producten daaruit toevoegen aan jouw nieuwe bestelling.
  • - Via 'Mijn lijstjes': Log in en ga naar 'Mijn lijstjes'. Daar kun je gemakkelijk een lijstje aanmaken met producten die je regelmatig bestelt. De producten toevoegen in jouw winkelmandje is dan zeer eenvoudig.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen? Nieuw

Je kan zelf via de website producten toevoegen uit een reeds geplaatste bestelling. Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling. Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen',  klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Klik hier voor meer info.

Ik ben iets vergeten, kan ik nog producten toevoegen aan mijn bestelling? Nieuw

Je kan zelf via de website producten toevoegen uit een reeds geplaatste bestelling. Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling. Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen',  klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Klik hier voor meer info.

FAQ_LINK Nieuw